A batteria à seccu, scientificamente cunnisciuta cum'è zincu-manganese, hè una batteria primaria cù diossidu di manganese cum'è elettrodu pusitivu è zincu cum'è elettrodu negativu, chì esegue una reazione redox per generà corrente. E batterie à seccu sò e batterie più cumuni in a vita quotidiana è appartenenu à prudutti standardizati internaziunali, cù standard naziunali è internaziunali cumuni per a dimensione è a forma di una sola cellula.
E batterie à seccu anu una tecnulugia matura, prestazioni stabili, sicurezza è affidabilità, facilità d'usu è una larga gamma d'applicazioni. In a vita di tutti i ghjorni, i mudelli cumuni di batterie di zincu-manganese sò u n. 7 (batteria di tipu AAA), u n. 5 (batteria di tipu AA) è cusì via. Ancu s'è i scientifichi anu ancu pruvatu à esplorà una batteria primaria più economica è più rentabile, ma finu à avà ùn ci hè alcun segnu di successu, si pò aspittà chì attualmente, è ancu à longu andà, ùn ci sia una batteria megliu rentabile per rimpiazzà e batterie di zincu-manganese.
Sicondu i sfarenti elettroliti è prucessi, e batterie di zincu-manganese sò principalmente divise in batterie di carbone è batterie alcaline. Frà elle, e batterie alcaline sò sviluppate nantu à a basa di e batterie di carbone, è l'elettrolitu hè principalmente idrossidu di potassiu. A batteria alcalina adotta a struttura di l'elettrodu opposta à a batteria di carbone in struttura, è adotta idrossidu di potassiu elettroliticu alcalinu d'alta conducibilità, è adotta materiali di elettrodi d'altu rendimentu per elettrodi pusitivi è negativi, frà i quali u materiale di l'elettrodu pusitivu hè principalmente diossidu di manganese è u materiale di l'elettrodu negativu hè principalmente polvere di zincu.
E batterie alcaline sò ottimizzate in termini di quantità di zincu, densità di zincu, quantità di diossidu di manganese, densità di diossidu di manganese, ottimizazione di l'elettroliti, inhibitore di corrosione, precisione di e materie prime, prucessu di pruduzzione, ecc., chì ponu aumentà a capacità di 10%-30%, mentre chì l'aumentu di l'area di reazione di l'elettrodi pusitivi è negativi pò migliurà sustanzialmente e prestazioni di scarica di e batterie alcaline, in particulare e prestazioni di scarica à alta corrente.

1. A dumanda d'esportazione di batterie alcaline di a Cina per stimulà a pruduzzione
In l'ultimi anni, cù a pupularizazione è a prumuzione cuntinua di l'applicazioni di batterie alcaline, u mercatu di e batterie alcaline in generale mostra una tendenza cuntinua à a crescita, secondu e statistiche di l'Associazione Cinese di l'Industria di e Batterie, dapoi u 2014, guidatu da u miglioramentu cuntinuu di a pruduzzione di batterie cilindriche alcaline di zincu-manganese, a pruduzzione di batterie alcaline di zincu-manganese di a Cina hà cuntinuatu à cresce, è in u 2018, a pruduzzione naziunale di batterie alcaline di zincu-manganese era di 19,32 miliardi.
In u 2019, a pruduzzione di batterie alcaline di zincu-manganese di a Cina hè aumentata à 23,15 miliardi, è a prospettiva cumminata cù u sviluppu di u mercatu di batterie alcaline di zincu-manganese di a Cina in u 2020 hè stimata chì a pruduzzione di batterie alcaline di zincu-manganese di a Cina serà di circa 21,28 miliardi in u 2020.
2. A scala d'esportazione di batterie alcaline di a Cina cuntinueghja à migliurà

Sicondu e statistiche di l'Associazione Cinese di l'Industria di l'Energia Chimica è Fisica, u vulume di l'esportazione di batterie alcaline di a Cina hà cuntinuatu à migliurà dapoi u 2014. In u 2019, u vulume di l'esportazione di batterie alcaline di a Cina hè di 11,057 miliardi, in crescita di 3,69% annantu à l'annu precedente. In u 2020, u vulume di l'esportazione di batterie alcaline di a Cina hè di 13,189 miliardi, in crescita di 19,3% annantu à l'annu precedente.
In termini di quantità d'esportazione, secondu e statistiche di l'Associazione Cinese di l'Industria Chimica è Fisica di l'Energia mostranu chì dapoi u 2014, l'esportazioni di batterie alcaline di a Cina mostranu una tendenza generale à l'alza. In u 2019, l'esportazioni di batterie alcaline di a Cina sò state à 991 milioni di dollari, in crescita di 0,41% annantu à l'annu precedente. In u 2020, l'esportazioni di batterie alcaline di a Cina sò state à 1,191 miliardi di dollari, in crescita di 20,18% annantu à l'annu precedente.
Da u puntu di vista di a destinazione di l'esportazioni di batterie alcaline di a Cina, l'esportazioni di batterie alcaline di a Cina sò relativamente sparse, e prime dece destinazioni d'esportazione batterie alcaline anu esportazioni cumminate di 6,832 miliardi, chì rapprisentanu u 61,79% di l'esportazioni totali; esportazioni cumminate di $ 633 milioni, chì rapprisentanu u 63,91% di l'esportazioni totali. Frà questi, u vulume d'esportazione di batterie alcaline versu i Stati Uniti era di 1,962 miliardi, cù un valore d'esportazione di 214 milioni di dollari americani, classificandosi prima.
3. A dumanda interna di batterie alcaline di a Cina hè più debule chè l'esportazioni
Cumbinatu cù a pruduzzione è l'impurtazione è l'espurtazione di batterie alcaline di zincu-manganese in Cina, si stima chì dapoi u 2018, u cunsumu apparente di batterie alcaline di zincu-manganese in Cina hà mostratu una tendenza oscillante, è in u 2019, u cunsumu apparente di batterie alcaline di zincu-manganese in u paese hè di 12,09 miliardi. A previsione cumminata cù a situazione di l'impurtazione è di l'espurtazione è a previsione di pruduzzione di batterie alcaline di zincu-manganese in Cina in u 2020 hà stimatu chì in u 2020, u cunsumu apparente di batterie alcaline di zincu-manganese in Cina hè di circa 8,09 miliardi.
I dati è l'analisi sopra sò di Foresight Industrial Research Institute, mentre chì Foresight Industrial Research Institute furnisce suluzioni per l'industria, a pianificazione industriale, a dichjarazione industriale, a pianificazione di parchi industriali, l'attrazione di investimenti industriali, u studiu di fattibilità di a raccolta di fondi IPO, a scrittura di prospetti, ecc.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023