In l'ultimi anni, e batterie di lithium-ion sò emerse cum'è una tecnulugia vitale in a transizione versu e fonti d'energia rinnuvevuli è i veiculi elettrici (EV). A dumanda sempre crescente di batterie più efficaci è assequibili hà stimulatu sviluppi significativi in u campu. Quist'annu, i sperti predicenu parechje scuperte chì puderanu rivoluzionari e capacità di e batterie di lithium-ion.
Un avanzamentu notevuli per guardà un ochju hè u sviluppu di batterie di u statu solidu. A cuntrariu di e batterie tradiziunali di lithium-ion chì utilizanu elettroliti liquidi, e batterie à u statu solidu impieganu materiali solidi o ceramica cum'è elettroliti. Questa innuvazione ùn solu aumenta a densità di energia, allargendu potenzialmente a gamma di EV, ma riduce ancu u tempu di carica è migliurà a sicurità minimizendu u risicu di u focu. Imprese prominenti cum'è Quantumscape si concentranu nantu à e batterie di lithium-metallu à u statu solidu, cù u scopu di integrà in i veiculi à u principiu di u 2025 [1].
Mentre chì e batterie à u statu solidu anu una grande prumessa, i circadori anu ancu esploratu chimichi alternativi per affruntà e preoccupazioni nantu à a dispunibilità di materiali chjave di batterie cum'è cobalt è lithium. A ricerca d'opzioni più economiche è più sustinibili cuntinueghja à guidà l'innuvazione. Inoltre, l'istituzioni accademiche è l'imprese in u mondu travaglianu diligentemente per rinfurzà a prestazione di a batteria, aumentà a capacità, accelerà a velocità di carica è riduce i costi di fabricazione [1].
I sforzi per ottimisà e batterie di lithium-ion si estendenu oltre i veiculi elettrici. Queste batterie trovanu applicazioni in u almacenamentu di l'electricità à u livellu di a rete, chì permettenu una integrazione megliu di e fonti di energia rinnuvevuli intermittenti cum'è l'energia solare è eolica. Aduprendu e batterie di lithium-ion per u almacenamentu in rete, a stabilità è l'affidabilità di i sistemi di energia rinnuvevuli sò significativamente migliorate [1].
In una recente scuperta, i scientisti di u Laboratoriu Naziunale di Lawrence Berkeley anu sviluppatu un revestimentu di polimeru conduttivu cunnisciutu cum'è HOS-PFM. Stu revestimentu permette batterie di lithium-ion di più durata è più putenti per i veiculi elettrici. HOS-PFM conduce simultaneamente l'elettroni è l'ioni, aumentendu a stabilità di a batteria, i tassi di carica / scaricamentu, è a vita generale. Serve ancu com'è adesivo, potenzialmente allargendu a vita media di e batterie di lithium-ion da 10 à 15 anni. Inoltre, u revestimentu hà dimustratu un rendimentu eccezziunale quandu hè appiicatu à l'elettrodi di siliciu è d'aluminiu, mitigando a so degradazione è mantenendu una capacità elevata di a batteria durante parechji cicli. Queste scuperte tenenu a prumessa di aumentà significativamente a densità energetica di e batterie di lithium-ion, rendenduli più accessibili è accessibili per i veiculi elettrici [3].
Cume u mondu s'impegna à riduce l'emissioni di gas di serra è a transizione versu un futuru sustenibile, l'avanzamenti in a tecnulugia di batterie di lithium-ion ghjucanu un rolu cruciale. I sforzi di ricerca è di sviluppu in corso guidanu l'industria avanti, avvicinanduci più vicinu à soluzioni di batterie più efficaci, accessibili è ecologiche. Cù innovazioni in batterie à stati solidi, chimichi alternativi è rivestimenti cum'è HOS-PFM, u putenziale per l'adopzione generalizata di i veiculi elettrici è u almacenamentu di energia à u livellu di a rete diventa sempre più fattibile.
Tempu di post: Jul-25-2023