circa_17

Nutizie

I progressi in e batterie à ioni di litiu aprenu a strada à un futuru sustenibile

In l'ultimi anni, e batterie à ioni di litiu sò diventate una tecnulugia vitale in a transizione versu fonti d'energia rinnuvevuli è veiculi elettrichi (VE). A dumanda sempre crescente di batterie più efficienti è accessibili hà stimulatu sviluppi significativi in ​​u campu. Quest'annu, l'esperti prevedenu parechje scoperte chì puderanu rivoluzionà e capacità di e batterie à ioni di litiu.

Un avanzamentu nutèvule da tene d'ochju hè u sviluppu di batterie à statu solidu. À u cuntrariu di e batterie tradiziunali à ioni di litiu chì utilizanu elettroliti liquidi, e batterie à statu solidu utilizanu materiali solidi o ceramica cum'è elettroliti. Questa innovazione ùn solu aumenta a densità di l'energia, allargendu potenzialmente l'autonomia di i veiculi elettrici, ma riduce ancu u tempu di carica è migliora a sicurezza minimizendu u risicu d'incendiu. Cumpagnie prominenti cum'è Quantumscape si stanu cuncentrendu nantu à e batterie à statu solidu di litiu-metallu, cù l'obiettivu di integralle in i veiculi digià in u 2025 [1].

nutizie302
nutizie304

Mentre chì e batterie à statu solidu sò assai promettenti, i circadori stanu ancu esplorendu chimiche alternative per risponde à e preoccupazioni riguardu a dispunibilità di materiali chjave per e batterie cum'è u cobalt è u lithium. A ricerca di opzioni più economiche è più sustenibili cuntinueghja à guidà l'innuvazione. Inoltre, l'istituzioni accademiche è l'imprese in u mondu sanu stanu travagliendu diligentemente per migliurà e prestazioni di e batterie, aumentà a capacità, accelerà e velocità di carica è riduce i costi di fabricazione [1].

I sforzi per ottimizà e batterie à ioni di litiu si estendenu oltre i veiculi elettrichi. Queste batterie trovanu applicazioni in u almacenamentu di l'elettricità à livellu di rete, chì permettenu una megliu integrazione di fonti d'energia rinnuvevuli intermittenti cum'è l'energia solare è eolica. Sfruttendu e batterie à ioni di litiu per l'almacenamentu in rete, a stabilità è l'affidabilità di i sistemi d'energia rinnuvevuli sò significativamente migliurate [1].

In una recente scuperta, i scientifichi di u Laboratoriu Naziunale Lawrence Berkeley anu sviluppatu un rivestimentu polimericu conduttivu cunnisciutu cum'è HOS-PFM. Stu rivestimentu permette batterie à ioni di litiu più durevuli è più putenti per i veiculi elettrici. HOS-PFM conduce simultaneamente sia elettroni sia ioni, migliurendu a stabilità di a batteria, i tassi di carica/scarica è a durata di vita generale. Serve ancu cum'è adesivo, chì puderia allungà a durata di vita media di e batterie à ioni di litiu da 10 à 15 anni. Inoltre, u rivestimentu hà dimustratu prestazioni eccezziunali quandu hè applicatu à elettrodi di silicone è d'aluminiu, mitigendu a so degradazione è mantenendu una alta capacità di a batteria per più cicli. Queste scuperte prumettenu di aumentà significativamente a densità energetica di e batterie à ioni di litiu, rendendule più economiche è accessibili per i veiculi elettrici [3].

Mentre u mondu s'impegna à riduce l'emissioni di gas serra è à fà a transizione versu un futuru sustenibile, i progressi in a tecnulugia di e batterie à ioni di litiu ghjocanu un rollu fundamentale. I sforzi cuntinui di ricerca è sviluppu stanu spinghjendu l'industria in avanti, avvicinenduci à suluzioni di batterie più efficienti, accessibili è rispettose di l'ambiente. Cù e scoperte in e batterie à statu solidu, e chimiche alternative è i rivestimenti cum'è HOS-PFM, u putenziale per l'adopzione diffusa di veiculi elettrici è di l'accumulazione di energia à livellu di rete diventa sempre più fattibile.

nutizie301

Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023